/

1 October 2011

Lumberjack shirt+ Vintage short



Todos los años caigo y siempre le hago un huequito a unas cuantas nuevas en mi armario. Son un básico al que recurro día a día cuando llega el invierno pues tienen infinidad de posibilidades. Os apuntáis??Ya iréis viendo por mi blog otras formas de combinarlas!

Every year I fall and I always make a gap for some new ones in my wardrobe. They are a basic wich I use for the everyday when winter is coming because they offer a huge range of possibilities. Are you in??You will see in my blog othes kind of combinations!

Shirt: Pull&Bear (au-winter 10/11 for Men)
Jeans: Levi´s  via Cherries-reciclaxe(vintage)
Platforms: ZARA (au-winter 11/12 )
Tee: ZARA (sp-summer 11)



14 comments:

Vertiginoso said...

WOow AND these (vertiginously worn) vintage shorts (literally) scream "sexy casualness" next to your legs Here I can't help BUT say Dear !!!

Hasta pronto, Antoine

fashion meets art said...

amazing, dear. you are so pretty.
wish you a wonderful evening.
maren anita

www.fashion-meets-art.blogspot.com

Isa "Fashion Low Cost" said...

Guapa!!! Qué tal preciosa!!¿?? Jooo, al final no nos vimos...estos 2 últimos meses han sido muy duros. Ya te contaré. Qué tal todo por ahí?? Ya estás instalada? Espero que todo muy bien. Q tengas mucha suerte y sobre todo que disfrutes muy mucho!!
Un besaaazo enorme!
Ya sabes, estamos conectadas

TIMELESS IS MORE said...

so happy I found your blog via Chicisimo, love ur style! I follow you!

Enter the GUCCI Bracelet Giveaway on my Blog if you want!

http://timeless-is-more.blogspot.com/

Aux! said...

Me encanta el short!!!Yo también compro algunas veces en la sección de hombre!jeje.
Un beso.

http://entuarmariomecole.blogspot.com

Paola said...

estas preciosa!
me encanta el outfit al completo :D jaja
Besiiitos
Paaao

Must Have said...

me gusta el outfit!!! muy chulos son shorts!!

paula

Superblondeep said...

llevo buscando unos levis vintage de cintura alta no se ni el tiempo y nolos encuentro!!! quiero unos yaaaaaaa jeje bs

Natalie Leung said...

very awesome outfit! looks great on you :)

now following!

natalie
http://lucyandtherunaways.blogspot.com

Lolly said...

Lindiiiiiiiisimo este look! :)



Un beso



http://folliedimakeup.blogspot.com

Dafne. No Sin Mis Zapatos. said...

Llevas un cinturón muy original.

Buen outfit!!

Besos!!

www.nosinmiszapatos.com

Fashionable j said...

great style and blog and thank you very much for your lovely comment on my blog!
following you!
see you!

http://fashionablej.blogspot.com/

Marialu said...

Estás guapísima, un conjunto perfecto!!!
Ahora mismo me anoto como nueva seguidora, que me encanta tu blog.
Un beso,
Mlu

Damycool said...

Lindos zapatos guapa!

Post a Comment